Táplálékkiegészitők

Életmód váltók FIGYELEM!

Te gondoskodtál az újévi lendület mellett, hogy a szervezetedben új stresszként jelentkező testmozgás, sport pozitív hatásaid még egy kicsit felturbózd? És arról, hogy a kimerülést és ezzel járó sportsérüléseket elkerüld?

Összeszedtük e heti bejegyzésünkben, mely 3 táplálékkiegészítő a legfontosabb számodra, ha sportos életmódot folytatsz.

Lehet, hogy eddig ódzkodtál ezektől a készítményektől, tartva a mesterséges összetevőktől, ízfokozóktól, hozzáadott cukortól…de meg kell, hogy nyugtassunk, hiszen ha ilyen szinten is a tudatosság hírnöke vagy, a Max Nutrition a legjobb választás számodra!!!

Hogy miért? Mert:

– A termékek tartósítószer

-színezék

-hozzáadott cukor

MENTESEK!

Mi történik szervezetünkkel ha nekiállunk mozogni?:

Mozgás során, az edzés intenzitásától, jellegétől függően rengeteg folyamat beindul szervezetünkben. Elkezdünk izzadni, anyagcserénk fokozódik, egy stressz folyamat zajlik bennünk.

A mozgás által generált szervezetünkben zajló stressz égeti a kalóriát , zsírt de ásványianyag raktárainkat, vagy izmainkat is felhasználhatja ha nem figyelünk a helyes utántöltésre.

Lássuk hát a vitaminok és megfelelő táplálkozás mellett, milyen kiegészítőket ajánlunk nektek:

  1. BCAA

A BCAA egy esszenciális, tehát szervezeted számára elengedhetetlenül fontos aminosav, mely testedet alkotó fehérjék és szövetek felépítéséhez használódik fel.

Ugyanakkor a BCAA-k antikatabol hatásúak, ami azt jelenti, hogy védik a szervezetet az izomleépüléstől. Fokozza edzés előtt fogyasztva az állóképességet, és bizonyítottan nem csak a fizikai, de a szellemi munkát is segíti pozitív élettani hatásával. Táplálkozásgyógyászati szempontból is rengeteg előnnyel rendelkezik: szív-érrendszer védelme, immunerősítő, rák betegségek megelőzése…
Ez egy szuper aminosav, szervezetünknek hatalmas szüksége van rá mozgástól függetlenül is, mindenkinek.

Több energiád lesz, nem az izomraktárakhoz nyúl szervezeted az edzés során, és egészséged is meghálálja fogyasztását.

 

 

TIPP: Fogyaszd edzés ellőtt, és közben, isteni és elképesztően energetizál!

  1. L-KARNITIN

Az L-karnitin szintén egy esszenciális tápanyag, aminosav származék. A zsírsav szállítórendszer alkotója, így a zsírokban lévő energia csak rajta keresztül használható fel, tehát a zsír energiává történő átalakításához szükséges. Karnitin hiányában nem tud végbemenni a zsírsavlebontás. Mivel zsírsavlebontást végzi, ezáltal energiával, állóképességgel látja el a szervezetet. Késlelteti a kifáradást, javítja a szív és keringési rendszer működését. Fizikai és szellemi terhelés hatására megnő a szervezet karnitin igénye, sportolók számára elengedhetetlen a fogyasztása. Javítja továbbá az izmok oxigénellátását, megakadályozza a tejsav felhalmozódását.


TIPP: Edzés előtt fél órával fogyassz belőle 1, 2 szemet, és még intenzívebb lesz számodra az edzés zsírégető hatása, amit a szíved is meghálál!

  1. FEHÉRJE

Elengedhetetlen a megfelelő fehérje fogyasztása is élelmiszereink bevitelével, de ha egy sportoló vagy sportos életet élő személyt veszünk figyelembe, szükséges lehet fehérjebevitelét más úton is pótolni, hiszen az étellel bevitt mennyiség gyakran kevésnek, nem eléggé jó minőségűnek bizonyul.

Nem érünk rá egész nap makrókat számolni, és jól jön egy kis plusz töltés, hogy izmaink se bánják ezt a „hanyagságot“. A feszes, rugalmas, vázat adó esztétikus izomrétegre szükségünk van! Odafigyelek a fehérjefogyasztás minőségére is, ezért is a legjobb választás a Max Nutrition termékcsaládja. Ne puffaszt, hiszen mesterséges adalékanyagoktól, ízfokozóktól, színezékektől mentes!

 

TIPP:
Edzéseidet követően fogyassz vízzel összekeverve bármely Max Nutrition fehérjéből. A hehérje port pedig további recepteknél is szuperül fel tudod használni a hétköznapokon egy kis plusz pozitív íz-és tápérték összetétel kedvéért.

 

 

Szemezgess oldalunkon, számos további ötletet, receptet találsz, ha megakadnál!

 

Felde Rebeka