Újévi fogadalmak

Ezzel a héttel már hivatalosan is elindult az újesztendő. A karácsonyfát a hétvégén már lebontottuk, a szilveszteri buli utolsó konfetti darabkáit is kiporszívóztuk már a fotel mögül, és a maradék mézeskalácsokat is elcsócsáltuk a vasárnapi ebéden.

Új év, új célok, új kezdet, új remény, új fogadalmak…vagy csak a kicsit túlkoptatott képek a közösségi médiában mindenki üzenőfalán hirdetve : Új év, új én?!

Álljunk akárhogy is az újévi fogalmakhoz, várjuk tőle a megváltást, vagy határolódjunk el erejétől, az új év kezdete mindannyiunk számára, egy tiszta lappal indulás lehetősége lehet.

Minden év múlásával és újév indulásával kicsit összegezzük magunkat, a környezetünket, céljainkat, vágyainkat. Kívánunk a boldog új esztendőt mindenkinek, de azt hiszem a kedves gesztus ellenére boldogságunkért ez esetben is mi vagyunk a felelősek.

Visszatérve a fogadalmakra, és a boldogságra, a vágyaink és kívánságaink központjában a külsőnk, egészségünk és ugyebár, ideális súlyunk áll. Ezért is a fogadalmak 90%-a  mozgást és súlycsökkenést célozza meg. Érdemes kihasználni ezt az időszakot, hiszen ha valóban januárban elkezdesz dolgozni magadon, nyárra már hatalmas eredményeket érhetsz el, de akkor nézzük tanácsainkat erre a reményeink szerint, pozitív változásokkal teli időszakra:

  1. TÁPLÁLKOZÁS:

Nem hiszek az agresszív méregtelenítő kúrákban. Azonban az ételek megválasztása és azok mennyisége nagyon fontos. Mi most januártól minden reggelünket egy tápláló smoothie-val indítjuk, telis-tele vitaminnal és ásványi anyaggal (Recept lejjebb), nem pedig szirupos édes szénhidráttal a kisboltból Az aprónak tűnő döntések, hatalmas változást hoznak majd! Mik ezek? : ha nem teszel cukrot a kávédba, ha vizet iszol üdítők helyett, ha este már nem eszed tele magad. Ha figyelsz a vitaminpótlásra, és ha korábban bújsz az ágyba.

 

  1. MOZGÁS:

Ez a kulcs mindenhez. Egészséged, tested, keringésed, anyagcseréd mind-mind hálás lesz, ha fokozatosan, de rendszeresen elkezdesz mozogni, Bármi is legyen az amit a magadénak érzel, futás, aerobic, zona, crossfit, jóga…a lényeg, hogy találd meg benne magadat, szeresd az edzést, mert ha kínlódva mész, hidd el nem fog lelkesedésed sokáig tartani.

  1. RENDSZERESSÉG, TUDATOSSÁG:

Sokat segíthet, ha edzésnaplót és étrend tervet vezetsz. Írd fel honnan indulsz, mi a célod, tervezz meg egy betartható ütemezést. Nagyon motiváló tud lenni, ha számokban is látod az eredményeket. Írd le miket, mikor eszel, csomagolj ételt-italt, hogy ne csábulj el egy éhes órában a pékség előtt elhaladva.

 

  1. KÉRJ SEGÍTSÉGET:

Mint mindenben, az életmódváltásban is a legfontosabb, hogy tisztában legyél azzal, mit is akarsz, és azt szakszerűen építsd fel. Ez nagyon nem egyszerű feladat egyedül, éppen ezért, ne légy bátortalan szakember segítségét kérni az edzésben, vagy a táplálkozásban. Egy közösség pedig mindig hatalmas motivációt jelenthet, járj csoportos edzésekre, oszd meg tapasztalataidat társaiddal az edzésen, és hidd el, együtt sokkal könnyebben megy ez is.

  1. ÉLETMÓDVÁLTÁS:

Mindez csak egyszerre, és közösen sikerülhet. A felsoroltak együtt erősek, ha bármelyikben mismásolsz, akkor a többi sem fog hosszútávon működni. Pár hetes lendület pedig, mint a hirtelen felfújt lufi, kipukkad könnyedén.

Remélem segítettem tanácsaimmal az újévhez, kívánom, hogy céljaitokat elérjétek, és fogadalmaitokat valóra váljanak! 🙂

Szuper regeneráló SMOOTHIE receptemet pedig szeretettel ajánlom, nekünk nagyon bejött:

SPENÓTOS-BANÁNOS SMOOTHIE:

Hozzávalók:
1 banán
bébispenót
1 alma
1 répa
fahéj
kókusztej
1 kanál Max Nutrition BCAA

Csak összeturmixolom a hozzávalókat és már kész is. Isteni!

Felde Rebeka

Tagged ,

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás